2010-09-29
 11:13:05

trötter

usch, usch vad tråkigt det är på mornarna.
Iofs så är det inte många som skulle hålla med om att det är morgon nu:P
just nu väntar jag på kaffe så jag kan köra den lilla kaffecigg morgon ritualen, så kanske man kan bli människa igen.
Hoppas på att min palett med ögonskuggor kommer den här veckan, den borde kunna göra det eftersom hon jag köpte den ifrån på tradera bor nånstans i sverige^^
Till skillnad från pennorna som kommer om 7-14 dagar, om dom inte fastnar i nån tull eller tappas bort nånstans det vill säga.
Dom beställde jag ju som sagt ifrån USA vilket känns jäääätte häftigt^^
Har aldrig beställt nåt därifrån förut, har bara beställt från England och Tyskland hittills så:P

Vi får se hur det gör:) aja nu kommer min kärlek med varmt kaffe i handen så nu blir det cigg:)
vi hörs^^





Sööööööt gumman min cheriebaby♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: