2010-11-19
 14:48:55

Morfin

Ja då ligger man på akkis med dropp och sjuksköterskor som fixar alla problem jag har^^
Morfin får jag hela tiden ungefär:D
Vet inte vad mer jag ska skriva...
Mamma sitter här Micke är påväg och pappa kommer senare.
Danne ringde också och frågade hur det var och bad om ursäkt för att han inte kunde komma eftersom han jobbar från 8 på morgonen till 12 på natten och inte är ledig nån dag fram till jul:/
Fint att han ringde tycker jag^^

Aja nu kommer dom snart med mer morfin så vi ses i dimman;)


VIKTOR FRISK

Vill du finna en sköm modeblogg för killar? Läs då min blogg.

15 årig kille med ett stort intresse för mode!

www.viktorfrisk.com

- LÄGG TILL PÅ BLOGLOVIN OM DU VILL FÖLJA OCKSÅ!



PUBLICERAT: 2010-11-19, 21:51:29 | URL: http://www.viktorfrisk.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: