2010-11-05
 01:30:52

no name no feelings

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag nu men har vart helt inne i min iphone:S
Det trode jag faktiskt inte att jag någonsin skulle skriva men som sagt jag kan erkänna när jag har haft förutfattade meningar om saker och folk;)

Jag är på väg i raskande fart in i den depressiva perioden av mitt liv, nu är jag fast i mellan läge, upp, ner, upp, ner.
Som en jävla bergochdal bana!
Sitter och stodsar och är hyperaktiv och kan inte få nog av livet och nästa dag så sitter jag och funderar på varför jag lever, vilken rätt har jag till mitt liv och hur jävla körd jag är.

Fy fan säger jag bara...

så nu är ni uppdaterade igen, ses min små beundrare, även fast ni inte är många så är det bra jävla charmigt;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: