2010-11-12
 01:37:37

life's not the same without you..

Har inte skrivit på länge...
Var hos syon och hon sa att det går att gå en kurs på högskola som kallas allmän kurs vilket innebär att man kan gå gymnasie motsvarande utbildning när man är 18, det bästa är att man kan gå det på distans vilket är den enda anledning till att jag möjligtvis kommer kunna få en utbildning överhuvetaget, så det är bra.

Jag mår jävligt illa av mina mediciner ovh det suger eftersom jag är beroende av dom för att kunna fortsätta leva.
Sen är jag ganska säker på att jag inte kommer komma in på nån distansutbildning jag sökt, iaf inte på nåt år..
Jag vill att mit liv ska gå framåt och utvecklas men jag tvivlar jävligt ofta på att det är möjligt.

helt ärligt så är jag extremt besviken.. besviken på livet, alla säger att det är en gåva, fantastiskt och totalt värt att leva. är det verkligen det? är det värt smärta och bezvikelse?
Jag är faktiskt inte säker.. vet inte om det är värt allt det.
allt för ofta så tänker jag "äh, skit samma, det är fan inte värt det, hej då"


Så, nu är ni uppdaterade. hoppas ni är nöjda, bye




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: