2010-09-28
 16:43:14

Tisdag

Ja då har man vart hemma hos mor och druckit kaffe och snackat skit ett tag.
Sen bar det iväg till farmor och farfar där det blev ännu mera kaffe och en trevlig överraskning^^
Farfar ska nämligen bjuda mig på en klippning hos vallonfrisörerna^^
Så efter bedövande halstabletter, hostmedicin och nässprey så lyckades jag ta mig ner på bruket också!


Lite suddig bild på min fina farfar!


Har nu klipptid den sjunde^^
Hon sa även att det skulle krävas typ 3 besök för att få mitt blonda hår rött och det skulle då kosta typ 1200!:O
Men som alla vet så är Lina lite snål så jag tar och kirrar det där på egen hand ja;)





Min söta lilla fluffboll var såklart med mig hela dagen lång^^




Blev lite nytt lack på naglarna till och med^^






Min söta sanna kommer hit och umgås med lilla Lina snart:D
Snällt av henne att bry sig om dom mindre lyckade^^



Byebye;) lär väl blogga senare igen men ändå. nån som sa att jag var tvungen att uppdatera lite oftare:P




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: