2010-09-06
 14:23:37

Sorry

Ja då har man gjort bort sig rejält igen.
Jag erkänner gärna när jag gjort något fel vilket jag vet att jag har gjort nu.
Pga alkoholen så kommer jag inte ihåg nåt jag sagt eller gjort, och tro mig det är ingen bortförklaring.
Det är bara väldigt jobbigt att inte komma ihåg nånting.

Jag har pga detta bestämmt mig för att inte dricka så jag blir full på ett bra tag nu.
Vill inte såra dom jag älskar pga alkohol, så viktigt är det inte.
Det är inte värt att förstöra mina relationer pga lite alkohol.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för allt jag sagt och gjort.
Hoppas jag kan bli förlåten..
Om ni har något problem med mig eller känner er förolämpade så ta upp det med mig.
Snacka inte skit och gå inte bakom ryggen, bara ta det med mig.


Så förlåt.
xoxo sober girl




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: