2010-09-23
 19:19:14

recept

Jag vet att jag hoppade av HR och bestämmt mig för att inte bli kock!
Men jag kan inte hjälpa det, jag älskar att skapa recept.
Nu stirrar jag på hells kitchen, och då flödar kreativiteten.

Så här får ni ett recept(bli inte rädd för krabbköttet)
nr före visar i vilken ordning det ska i.

6•Handfull spaghetti

2•6 färska champinjoner(grovhackad)

3•en soltorkad tomat(finhackad)

1•en vitlöksklyfta (pressa i den med margarin och olja i början)

5•handfull roccula (finhackad)

4•6 gröna sparrisar(färska eller på burk)

7•en skvätt grädde

8•handfull kraqbbkött

Salt,peppar och parmesan of curse!


Koka spaghettin
stak resten av ingredienserna i stekpannan med lite margarin och olja.
släng i pastan med blandningen när den kokat klart(efter den är avhälld såklart)
Sen häller ni i en liten skvätt grädde och en handfull krabbkött,
blanda om och ät!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: