2010-09-20
 16:30:19

Hej då sverige, hej USA

Ja det är väl dit vi är påväg?
Med sänkta skatter, privatiserad vård och grundtanken är ju såklart att har du pengar?
Ja men då har du ju såklart en framtid!
Men om inte.. Ja, jag vill inte ens tänka på det.

För mig var det en enorm förlust med tanke på att jag,
Är socialdemokrat in i märgen,
Är ung och outbildad och har en kronisk sjukdom.
Om 4 år så kommer jag och många andra socialdemokrater jobba stenhårt!
Vi ska segra igen!
Och när vi gör det så kommer vi rädda sverige.
Det är folket som får bestämma hur lång tid det ska ta.


Igår vann egoismen och rasismen.
Hjälpt oss att se till att det inte händer igen.



Jag skulle kunna skriva många rader om hur besviken, förtvivlad, ledsen och rädd jag är över detta.
Samtridigt förstår jag att det kommer inte göra någon skillnad.
Vi får satsa på framtiden, vi får satsa på en ny regering 2014!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: