2010-10-25
 16:13:55

Thuns

Har vart på thuns med mamma, farmor och farfar idag.
Fick en klänning och legging av farmor och farfar och et halsband av mamma^^
Köpte ett genomskinligt nagellack och en  plumper;)
Fy fan vad trött jag är, har typ inte sovit ett skti..
Fast det gör jag ju i stort sett aldrig:(
Massa halsbränna har jag just nu också:(:(

Fick svar från Åse idag iaf^^
Syon på bruks asså, ska dit och prata lite om mina alternativ när det gäller studier.
Skulle ju vilja köra lite distanskurser, eller möjligtvis någon sorts utbildning på distans?
Klarar ju inte av skolmiljön men gillar ju att plugga (pluggisvarning?)
Skulle lätt klara av att sköta studier hemmifrån, det vet ju alla som känner mig.
Tex i högstadiet så fick jag ju mer gjort när jag tog hem böcker än under hela lektioner.
Kan inte tänka på kommando, är ingen maskin;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: