2010-10-18
 00:35:29

Live, live, live, you must always live... Don't you dare leave me.

Jaha nu kommer den hatade "emo" tiden som jag hatar.
Eller emo är väl fel att kalla den eftersom det inte är något emo med den egentligen.
Fast det är ju så folk väljer att se det.
Fast å andra sidan så hatar jag ju hela det mänskliga släktet...
Idiotisk jävla skapelse.
Självdestruktiv, och så är det ju skumt det här med att vi utrotar varandra också.
Vi kämpar alltså både på att skada oss själva vi ägnar oss även åt att skada alla andra?
Är det bara jag som tycker att det är fucked up?


För att sammanfatta, om du inte tar död på dig själv så kommer någon annan göra det åt dig.


Visst är det roligt att jag börjar skriva om en det går över till et helt annat ämne:S



Ps. I love you xD
(motsägelsefullt jag vet, men som sagt, jag är ju bara människa;).)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: