2010-10-17
 19:20:52

Jaaaosa!

Har vart hos Danne typ hela dagen med mamma, pappa och Adde:P
Hade tevligt och tittade på när Danne spöade Adde i fifa fotboll xD
Lite små(jätte)nörsigt att spela fotboll på ps3 och inte på riktigt :P

Sen så köpte jag en jättefin rosa bukett med blommor och en låda after eight till min fina farmor som fyller hela 69 år idag!
Skickade även iväg ett grattis till Paula som fyller 25 idag:)
Kanske verkar lite skumt för er att vi fortfarande håller kontakten med Paula även efter det tog slut mellan henne och Danne, men hon har ju vart en del av familjen i typ 10 år och då säger man inte bara hejdå...
Visst blir saker lite mer komplicerat men det är det värt!:)

Lite fula bilder från i fredags




Precis innan vi for till sytemet!




Senare på kvällen när det var dags att dra ut.





Här står sanna och finputsar på sminkningen jag gav henne xD




Jag vet att denna bild blev väldigt suddig men det kändes faktiskt ganska bra eftersom det var såhär jag såg hela kvällen xD suddigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: