2010-10-27
 19:42:12

Fy faaaaaan

Har gymmat med världens träningsvärk idag-.-
Gjorde även ännufler magövningar nyss även fast min träningsvärk vill döda mig!
Men ska tjocka med pojken ikväll så jag för bäl ta i extra på gymmet imorgon^^
Gymma, gymma, gymma!
Ska bli en lean mean killing machine;)

Sanna var här idag också:O
Hon gnällde om bullar så micke fick åka till hembagerit^^
Sen åkte hon hem:(
Men hon kommer tillbaka på fredag yeeeaaah!
Då ska vi tjocka massor:O
Sen är det ju halloween där jag, sanna och malin planerat skräckfilmskväll!
Blir nog inge party eftersom vi inte kan få tag i alkohol:(


AJA Crazybitch signing off to mys with her pojk and kattzing^^





Ledsen för att jag har träningsvärk överallt:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: