2010-10-20
 15:03:47

Deppdag, gladdag, dampdag?

Skumt humör idag faktiskt:S
Känner mig depp samtidigt som jag känner mig glad och damp xD
Jag hamnar alltid i nåt skumt mellanläge mellan uppåt och neråt perioden:P
Väldigt jobbigt iaf..
Jag vill ju inte att deppperioden ska börja men när den är oundviklig så kan den väl fan börja så den kan ta slut nån gång, lät det skumt?
Aja jag är lite skumt så det är okej xD

Antar att jag inte kan förvänta mig så mycket annat.
Är ju trots allt bipolär och humrsängningar kommer tydligen på köpt,
who knew?;)

Får sitta här ensam i mein ensamhet och vara ensam,
Iaf tills Thea (Sanna?) kommer så vi kan gymma^^
Känner mig lite som en hemmafru xD
Jobbar inte, lagar mat till min pojke (man?) och tränar.
Nu är det bara städningen som får ta fart också^^
Tänkte säga att barn skulle göra hemmafrurollen komplett men sen kom jag ju på att jag redan har en bäbis;)




Hon flumleker när hon blir övertrött,




Hon blundar när man försöker ta kort,




Hon gäspar,




Hon suger tumme,




Sen sover hon såklar;)


Som en liten bäbis som går på alla fyra och inte pratar rent^^




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: