2010-10-18
 21:45:59

btw

Var helt upptagen med att lägga in bilderna jag fick av Sanna på Cherie så jag glömde nämna att jag beställt Iphone idag!
Vem trodde att Lina till slut skulle ge upp sin hatkampanj mot iphone för att till slut köpa en egen xD

Jag kom på mitt under mitt hatprojekt att dom faktiskt var helt okej, och när min bror skaffa en så fick jag möjligheten att kolla runt lite på dom och ja, jag gillade vad jag såg.
Så då började jag inse att jag inte bryr mig om vad andra tycker och om jag gillar den så skaffar jag mig en^^
Många av mina vänner som kommer idiotförklara mig men det kan jag ta:P

Jag beställde iofs inte iphone 4 utan nöjer mig med trean, för det finns fan gränser, och 10000 för en mobil är fan inget jag lägger ut.




Hon försöker äta upp min fot? det kitlas fett mycket



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: