2010-06-04
 16:25:33

Once upon a time

Jag är jättelycklig över att min kära kusin har tagit studenten och utan ett enda ig!!

Men när jag var där idag så påminde det mig om att jag aldrig kommer göra det..
Jag kommer aldrig få springa ut från matsalen och leta efter mina föräldrar som håller upp nån pinsamt bild på mig.
Jag kommer aldrig sitta vid ett bord omringad av släkt och vänner som alla är så stolta över mig för att jag har klarat det!
Ingen hatt, inga presenter, inga foton och inga kramar.

Det känns som att jag tvingas in i vuxen livet vid 17 års ålder bara för att jag hoppade av skolan.
Jag vill fortfarande kunna vara 17 och dum ibland.
Men då blir folk arga och besvikna.

Det blir bäst om jag bara sitter här och ruttnar.


hopeless case, signing off.


Sofia (kusin)

Äh, vi får väl fira när du går ut Komvux, det kan bli minst lika skoj. Iaf om jag känner vår familj rätt..



(jag har skittråkigt på jobbet så jag ska lusläsa din blogg :P)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: