2010-06-14
 16:07:40

jävla drömmar

Alla drömmar jag har går ut på att folk jag älskar sviker mig eller enorma katastrofer.
I vissa drömmar så går allt perfekt och livet är underbart sen så brinner hela min familj inne eller så dör micke i en bilkrasch eller så ska vi flyga på semester men jag missar planet och det störtar så alla jag älskar dör och jag blir lämnad ensam kvar.
jag är trött på att inte kunna sova utan mardrömmar.
finns det inte något piller som raderar drömmar?
Liksom en tablett till om dagen kan väl inte göra någon skillnad!



Men sommarn värkar iaf komma så smått och det gör mig glad^^
Micke blir också gladare under sommarn och det är fint,
Snart kommer kattbäbisen också, underbart!

Undra när Sanna läser det här och ringer mig xD
SANNA LÄS DET HÄR OCH RING MIG!!


BYE bye^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: