2010-06-10
 00:04:35

bloodred nails

Varje natt när jag ska sova som kommer alla möjliga katastrofbilder upp i mitt huvud.
Jag försöker tänka på att vi snart ska få hem en katt bäbis,
men då får jag upp senariot att vi kraschar på vägen hem och jag är den enda som överlever...

alone in the dark

Det börjar bli svårare och svårare att acceptera att jag är sjuk..
Att jag aldrig kommer kunna bli en fungerande människa.
Jag kommer alltid att ha svängningar med kraftiga depressioner.
Jag kommer alltid behöva ta flera tabletter om dagen.
Jag kommer alltid att vara helt ensam i det här, hur många jag än omringar mig med.
Ensam och skrikandes, skräckslagen och förtvivlad.


se hoppen och drömmarna om en ljus framtid brinna, trampa i askan av det som en gång var du.





Don't ever close your eyes, you might miss tomorrow.


Isaaa

Tänk dig frisk! (=



PUBLICERAT: 2010-06-10, 19:45:54 | URL: http://favvoisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: