2010-06-08
 23:22:51

Bipolär

Jag är nästan 100 på att jag är bipolär.
Allt stämmer!
När jag läser beskrivningen så är det som att läsa om mig själv.

Min läkare från bup skulle skicka med en begäran om att dom på vuxenpsyk skulle utreda det här.
Det kanske låter som att bipolär sjukdom är en hemsk diagnos att få men jag känner mig glad!
I så många år har jag gått och växlat mellan att må skit och att inte veta vad jag ska göra av min energi och nu så kanske jag får veta varför!

Möjligheten att få veta vad det är jag lider av och att det finns sätt att behandla det på, även fast det inte är botligt,
känns väldigt,väldigt skönt.
Jag kan leva med att vara bipolär så länge jag vet vad jag har för sjukdom så jag kan sätta fingret på det och faktiskt kunna förklara tankar, känslor och impulser jag har.

Mitt humör har alltid svängt kraftigt upp och ner och det har försvårat min förmåga att upprätthålla kontakt med vänner och gjort det i stort sätt omöjligt att klara av studier.
Och nu kanske jag äntligen för veta varför jag är såhär!


xoxo bipolargirl;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: