2008-08-29
 15:29:30

Svartsjuka

svartsjuka finns i så många olika former, överallt, hela tiden.
jag är så trött på att vara svartsjuk på allt! det är helt sjukt.
och jag kan ju inte visa de heller eftersom då tror folk man är galen. är det bara jag som blir svartsjuk av dom mest konstiga anledningar? kanske är det helt normalt... men det tvivlar jag på..
en sak jag har märkt på senaste tiden är att vi tjejer inte nödvändigtvis behöver bli svartsjuka på andra tjejer utan även också andra killar, datorer, spel eller till och med land!

Sexuella fantasier var förut ett måste inom förhållanden. nuförtiden verkar det som om vi skulle klara oss bättre utan dom.
fantasierna har blivit så sjuka så att vi inte kan leva upp till dom. och då känner vi oss gärna otillräckliga i alla andra sexuella situationer.
har vi blivit så perversa att det skadar våra förhållanden? kommer vi snart inte ens kunna nöja oss med eller ens njuta av vanligt sex?
jag vet inte vad ni tycker men den tanken gör mig rädd... Det är ett stort fel hos människan, vi kan aldrig nöja oss, aldrig uppskatta dom små sakerna vi har blivit så höga på utvecklingen så att vi inte kan stanna upp och inse att vi kanske inte borde utvecklas mer.. vi kanske borde backa lite, stanna och ta det lugnt. allt kommer ju ändå gå åt helvete.

Man ska sluta när man ligger på topp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: