2008-08-19
 21:39:10

Förhållanden

Att vänskapen krisar ganska ofta när någon skaffar ett förhållande är ett känt faktum. men vems fel är det egentligen?
visst är det så att personen som skaffat förhållandet vill umgås mycket med sin pojkvän/flickvän i början. Men är det så fel? allt det där nykära tramset är fint. och inte tar man vänner för givet, man tar bara för givet att dom ska förstå och att dom orkar vänta på att det där nykära ska gå över. men när det väl gör det så är det ingen kvar som orkar kontakta en. det kanske är 1 eller 2 som fortfarande orkar ringa lite då och då. men är det verkligen vännen i förhållandet som dissar eller är det vännen som står utanför och ser på?
så fort man skaffar ett förhållande så verkar det om man försvinner från jordens yta... varför är det så?
Ja, jag vet inte men jag tror det är så att vännerna känner sig bortglömda. men alla har vell vart nykära nån gång?
man försvinner lite grann.
men så fort man försöker umgås med sina vänner så blir dom sura för att dom tydligen är ett "andrahandsval" sen blir dom sura för att man aldrig ringer.
aja, jag förstår inte alls men jag hoppas att mina vänner kommer tillbaka och blir som dom var mot mig förut, till skillnad från vissa som är exakt som förut. vilket jag uppskattar.

oh well... you tell me



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: